Når I som organisation har købt DitmerFlex, har I igennem jeres administratorer eller udvalgte superbrugere adgang til DitmerFlex supporten.
E-mail:
Du kan sende mail til support på: support@ditmerflex.dk
Telefon:
Du kan kontakte support telefonisk på: +45 87 34 44 94
Her vil du komme i kontakt med en af Ditmers medarbejdere, der tager sig af supporten for alle Ditmers produkter - herunder DitmerFlex.
Åbningstider:
DitmerFlex support har åbent alle hverdage 8.00 - 16.00.
Udenfor denne åbningstid holder vi selvfølgelig altid øje med driften, og har op til flere automatiske systemer, der sørger for, at alting kører som det skal, og giver os besked, hvis der skulle opstå udfordringer.
Når du kontakter DitmerFlex support
Du kan kontakt supporten, hvis du oplever en fejl, eller du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på i vores vejledninger.
Når du kontakter supporten med en fejl, er det vigtigt at du sender så mange informationer med som muligt. Dette skal ikke gøres i et teknisk sprog, men ud fra hvad du oplever, og du må meget gerne supplere med skærmbilleder eller skærmvideo.
Beskrivelse af fejl
Følgende oplysninger er relevante for, at vi kan løse sagen:
- Dine kontaktoplysninger (så vi kan vende tilbage til dig)
- Navn på den organisation du ringer på vegne af
- Hvor i systemet opstår fejlen?
- Hvilke handlinger foretog du dig, da fejlen opstod? Kan du gøre det igen, hvor samme fejl opstår igen?
- Hvad består fejlen i? Hvis der bliver vist en fejlmeddelelse, hvordan lyder denne?
- I hvilken browser og browserversion opstår fejlen?
- Hvornår skete fejlen (cirka tidspunkt)?
Indsæt også gerne et direkte link til der hvor fejlen opstår.
Husk GDPR når du sender informationer ind, så du ikke kommer til at sende CPR eller andre personfølsomme oplysninger.
Supporten kontakter dig, hvis der er opfølgende spørgsmål, og ellers når sagen er løst.
Generelle tips
- Angiv en sigende overskrift i din henvendelse.
- Angiv "KRITISK" i overskriften, hvis du har brug for akut hjælp.
- Meld kun én fejl ind pr. henvendelse for at undgå, at informationer ikke bliver overset eller forvekslet i sagen.
- Når du har indsendt en fejl, får du en bekræftelse på mail. Ved at svare på denne mail kan du tilføje nye informationer til den konkrete sag.
- Vær opmærksom på, at sagen fungerer som en almindelig mail korrespondance, hvilket betyder at eventuel intern kommunikation i tråden, vil fremgå af supportsagen.
Hvad sker der, når DitmerFlex supporten modtager din henvendelse?
På nedenstående figur kan du se, hvordan vi arbejde med dine henvendelser:
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.